Babafotó keretezés- photoshop template-k

2012. március 8., csütörtök

Gyermekünk érkezésének köszönhetően mostanában igen sok babaképet készítettünk. Arra gondoltam, pár vicces, vidám, színes kerettel feldobom ezeket a képeket. Korábban már írtam az esküvői albumkészítés kapcsán a különböző photoshop template-k használatáról, amiket most is igénybe vettem. Nagyon hasznosnak találom ezeket a template-ket, mivel úgy vannak elkészítve, hogy minden egyes elem szinte külön rétegen van, így bármelyiken könnyen alakíthatunk, külön-külön is felhasználhatjuk őket, illetve egy baba vagy gyermekfotó album készítése során már maguk az ötletek is nagy segítségek lehetnek. Ilyen templateket elsősorban a http://kopona.org és a http://pngframes.net oldalakon találhatunk nagy mennyiségben. Amikor letöltünk, arra ügyeljünk, hogy psd és ne png template-ket töltsünk le, mert a psd templateket szabadon tudjuk variálni, míg a png esetében erre nincs lehetőségünk.

Egy template-n bemutatom a lehetőségeinket:

Ez az eredetileg letöltött template. Oldalt látható, hogy milyen sok elemből áll.


Így néz ki a template-ünk fényképekkel feltöltve:

Ez a template kicsit átalakítva (nem látható a lufi)

A template pár egyszerű mozdulattal könnyen átalakítható.
A következő lépésekkel alakítottam ilyenné a template-t.
1. A hátteret színkorrekcióval kékké színeztem (Kép-Korrekciók- Színezett/telitettség-Színezet csúszka segítségével)
2. A masnit ezüst stílussal színeztem át
3. A kereteket is stílussal színeztem kékké ezüst széllel
4. A bal szélső maci helyére egy máshonnan letöltött macit tettem

Tehát 4 egyszerű lépéssel alakult ki ez a teljesen más hangulatú template:

Ez a minta így néz ki más képekkel feltöltve:


Íme még néhány mintakép:


Jó szórakozást mindenkinek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése